Dbamy o Bramy Sp. z o. o.
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

Wszystkie produkty przedstawione na naszej stronie są dostępne w naszym magazynie i gotowe do wysyłki bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub paczkomatów InPost. Zazwyczaj czas dostawy zamówienia wynosi jeden dzień (nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt), jednak maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć trzech dni roboczych. Informacja o wyjściu przesyłki z jest przesłana do Ciebie za pośrednictwem wiadomości e-mail lub sms. Jeśli otrzymasz taką wiadomość, możesz spodziewać się dostawy następnego dnia. W paczce otrzymasz paragon lub fakturę Vat, które są dowodem zakupu. Do niektórych produktów dołączona zostanie instrukcja i karta gwarancyjna.
 

Zamówione produkty możesz również odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy:
Dbamy o Bramy
11-500 Giżycko,
ul. Obwodowa 6
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Przejdź do strony głównej
© 2021 Dbamy o Bramy
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu